Esrakeskn Kızlar iştahsızlıkla nasıl başa çıkıyorsunuz yiyeceklerden tiksiniyorum bişey yemek gelmiyor içimdennn
Mg8585 Kaçıncı haftaniz acaba. Ben 18. Haftadayim daha önce iştahım normaldi. Bu hafta çok iştahsızim.
[silindi] Ben de 8. Haftadayım. Az önce doktoruma danıştım bu konuyu. Kan değerlerimde de bir problem olmadığı için sanırım problem yok ama 1 öğün bile olsa çok sağlıklı beslen dedi.
Mg8585 Esrakeskn sizin haftanız göre normal iştahsızlık endişe etmeyin. İlk uc aydan sonra yavaş yavaş açılıyor.
Ikrasmom1 Benimde bişey yiyesim gelmiyor doktora söyledim bebeğin gelişimi normalse çok yemene gerek yok sıkıntı varsa yazarız bi ilaç dedi normalmiş şükür