Rmysa0308 6.haftamdayim.bugun sabah midebulantisiyla uyandım ve halsizliğim var .yasayan var mine yapmam lazım.kahvalti bile yapamiyorim sadece uzanmak istiyorum
Deniz34_ Rmysa0308 beni tamamen mahvetti halsizlik mide bulantıları uyuyamama düşük tansiyon 6.cı haftamdayım bende 🤦🏻♀️
as2121 Rmysa0308 bulantı için prilam kullanabilirsiniz bulantılarınızı hafifletir. Gece yatmadan iki tane içmek en güzeli.
Deniz34_ Rmysa0308 hiç bişey yapamıyorum yıyemıyorum doktor randevum 7 nisanda ilk keseyi gördügümde yoktu bu belirtilerim üç gündür var baş etmeye çalışıyorum ama zor gibi kahvaltıda sadece tuzlu ayran ve salatalık yıyebılıyorum 3 kiloda zayıfladım başından beri 🤦🏻♀️