acemimom1 benim de ilk gebelik, doğum da ağustos ortası gibi duruyor🙃 ilk dönemde giyeceği yazlık ve sonbaharlık kıyafetleri 0-3 aylık almaya başladım, kışlıklara daha başlamadım o konuda 6 ay mı almak gerekir 9 ay mı bebiş doğunca karar veririm gibi🤍 genelde tulum, zıbın gibi tek parça kıyafetlere yöneliyorum ama ben de tecrübeli analardan yorumları dinlemek için burda bekliyim🥰