Gnc27 Merhabalar ,bebeğimin hareketini normalde pek hissetmezdim dün geceden beri hiç durmadan hareket ediyor sanki ,tabiki iyi şükür ama anormal bir durum yoktur değil mi😔çok hareket etmesi sıkıntı olduğunu gösterir mi acaba ?
hunilimom Gnc27 hareketli bebek her zaman iyidir 👍🏻 Endişelenmeyin yer değiştiriyordur rahat bi pozisyon arıyordur
Gnc27 hunilimom inşallah 🙏 ilk defa böyle olduğu için çok endişeleniyorum ..bu hafta kontrole gideceğim ama sabırsızlandıgım için sormak istedim..teşekkür ederim.