Kızlar 3 aydır regl olmuyordum ve korkudan kan veriyordum negatif çıkıyordu en son doktoruma dayanamayıp gittim ve ultrasonda bi öğrendim 3 aylık gebeymişim daha öncede post açmıştım negatif çıkmıştı . Şimdi hamileymişim Tabi baya süpriz oldu ama nasip 🤷🏻♀️ Kızım 9 aylık daha nasıl başa çıkacağım bilemiyorum çalışıyorumda çalışıpda benimle aynı durumda olan anneler neler düşünüyorsunuz?