En son 34+1de gittim bugün 35+1 oldum 1 hafta geçti doktorum 2 hafta sonra gel demişti 37+1de planlı sezeryanım var şekerim olduğu için riskli gebeligim var en son suyum fazla bebeğin kilosu önden gidiyordu özel hastanede takipliyim zaten 37. Haftada planlı sezeryan olmasının sebebi de bu bebek hareketlerinde çok şükür bir sorun yok şuan iyiyim ama içimde hep bir korku var yanlış giden bir şey var mıdır diye sizce doktorun dediği gibi haftaya 36+1 olunca mı gideyim yoksa ne olur ne olmaz diyip bir gitsem mi doğumuma tam 2 hafta kaldı