Sibeltolga Kardeş ben sürekli doktora gittim çocuk olsun diye. İnan doktor doktor gezip tedavi olacağına hemen çocuğunun olması çok iyi bence. O süreç insanı çok yıpratıyor çevredekiler anlamıyor senin ne çektiğini çocuk yok mu niye yok sorularıyla insanı çıldırtıyorlar. O çatala çıkmak sürekli muayene olmak zordur o yüzden şükret ve sinirlenme.