aysenurss Ben 3. Ayımdan beri Imom omega kullanıyorum doktor durdurmama dair bişey ısöylemedi 37+4 hala alıyorum. Doktor hastanede olmadığı için gidip soramıyorum
SunnyG Ben de ocean mummy kullanıyorum. İmom ile içerik aynı zaten. Bir de Demir hapı alıyorum. Doktor ikisini de doğuma kadar kullanacaksın dedi. Yani sakın bırakma ilacı, devam