Kızlar Selam ben 37+5deyim dün doktora gittiğimde çok şükür herhangi bir problem yok dedi nst de sancım da çıkmadı doktor 15 gün sonra gel dedi ama bu süre bana cok fazla geldi normal doğum düşünüyorum acaba 15 güne bebek gelmezse sezeryana alırız diye mi 15 gün sonra gel dedi. Normal doğum için neler önerirsiniz