Merhaba kızlar bugün sabah açlık kanımı verdim ardından 75lik glikoz içtim test için yarım saat içinde geri çıkardım tutamadım. Doktor müsait değildi sekreteri test iptal oldu kustuğun için dedi böyle bir durumla karşılaşan oldumu tekrar test yaptırmak hiç istemiyorum zaten bunuda doktorun zoruyla olmuştum o iğrenç şeyi bidaha içemem 😁