gamzelianne16 gaita tahlili yaptım mi.. yapmadıysan yap.. geçmiyorsa ağrı sızı şikayetler gastroentroloji ye görün test yapıyorlar..amipli dizanteri falan olabilir.. benim başıma geldiği için diyorum.. geçmeyen ishal ve ağrı vardı gaita temiz çıktı gastroentroloji deki doktor da gaita istedi ama özel bi tetkik onda cıktı amip
. Temiz yıkanmamis ya da i yi pişmemiş bise yemissin dedi antibiyotik başladılar hemen geçti 2 güne