berjerdekikaolikalev Mrv135 Sağlık ocağındaki ebeler felaket tellalı gibiler açıkçası doktorum ne dediyse onu baz alırım ama bende mutlaka soracağım şuanlık devam ediyorum yoksa sususz kalacağım
Deletedmom52620 berjerdekikaolikalev evet doktorumda söyledi vinalac diye vitamin kullanıyorum onun içinde de varmış. Eğer geçmezse KBB gideceğim kulağıma kadar ağrısı vuruyor inşallah sağsağlim hepimiz kucağımıza alırız
berjerdekikaolikalev Deletedmom52620 Amin inşallah sağlıklı olsunlarda bugünleri bir şekilde geçiririz
Bendiyebiri berjerdekikaolikalev bende çok limonlu su içtim limon yedim bana da dediler bakma sen herkese tabi yine de doktoruna danış için daha rahat eder🌸
berjerdekikaolikalev Bendiyebiri Evet canım psikolojik onu duyduktan sonra suyu içiyrum kasıklarıma ağrı giriyor yani böyle etkilendim. Doktor randevum haftaya cuma inşallah soracağım teşekkür ederim
_anne- berjerdekikaolikalev diyetisyene gitmiştim düzenli beslenemiyorum su tüketemiyorum diye suyunun içine limon damlat aroma olsun hatta istersen diğer meyvelerin suyundan da damlatabilirsin dedi
berjerdekikaolikalev _anne- Çilek denedim o da tadını dğeiltirdi ama sürekli çileği değiştirmem lazım diye tekrar limona döndüm çok uğraştırmıyor
Yasecer berjerdekikaolikalev yok valla bende içiyodum ekşi ekşi hoşuma gidiyodu hatta sade sodanın içine limon sıkıp içtim
Cevizz Benim de düşük riskim var 6 haftadir yatak istirahatindeyim. Beslenme uzmanımla görüştüm. Maydanoz, sarımsak, zencefil, zerdeçal ve yesil cay tuketmememi söyledi.
berjerdekikaolikalev Cevizz geçmiş olsun umarım sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız. Zencefil tüketmiştim ben ilk haftalarımda çok ağır grip olmuştum ama hamd olsun bir şey olmadı
berjerdekikaolikalev _anne- Bugün onu yapayım bakalım iyi oldumd erken şimdi ilkinden daha beter oldum