N_75 Yarin 36 haftalık oluyorum 34+1 hastaneye kaldirildim erken doğum tehlikesi atlattim neyseki doğumu durdurdular ilaçlarla tedavi gördüm bir hafta yattım yeni taburcu oldum senin şikayetlerin gibi şikayetlerim vardı hâlâ ara ara katlanilmayacak kadar oluyor adet sancilari gibi sancilarm vardı kasilmalarim vardı vajinama vuruyordu Acisi nst de sancım çıktı Duzenli doğum sancısı 2 cm acikligim çıktı şuan doğum önleyici ilaç kullanıyorum 6 Nisan da kontrolüm var 37 haftalık oluyorum o güne kadar gene kötü olmazsam doktorum doğum için gün verecek 🙏 Allah yardımcımız olsun size tavsiyem ağrılarınızı hafife almayın ufacık da olsa sancinuz olursa kendinizi kötü hissederseniz doktirunuza başvurun