Pineapplemom MErhaba 25haftalık hamileyim burnum şiş yüzümde kırmızı kahverengi lekeler çıktı 9kilo aldım hiç olmadgım bir kilodayım kendimi cok çirkin hissediyorum üstelik 3 ay var dahada çirkin günler beni bekliyor nasıl motive oluyorsunuz
berjerdekikaolikalev Pineapplemom Canım bunların hepsi hamilelikten sonra geçiyor kendini bırakma en güzel zamanların tasını çıkart sana iyi gelen şeyleri yap süslen eminim çok güzelsindir ama hormonlar biraz sıkıntı işte bizi olmadık duygulara sokuyor🥲
heleninannesi06 Pineapplemom bu ben 34 hafta olmak üzere 15 16 kilo aldım suratimda çıkmayan sivilceler çıktı sırtımda yine aynı şekilde hayatım boyunca hiç sivilce çıkarmamistim.. burnum şişti saçlarım sariydi şimdi yarışı sarisi yarışı siyah 🤣 beni motive eden tek şey içimdeki fındığın hareketleri dünyaya gelecek olması yoksa halimden hic memnun değilim 🥺😃
Habus Pineapplemom cinsiyet belli mi? Ben de daha 11. Haftadayım ama 3. Haftadan beri yüzümde sivilce eksik olmuyor. Kendimi tenim koyulaşmış(zaten yeterince esmerim) çirkinleşmiş hissediyorum 😂 sıkıntı etmiyorum ama çünkü bebeğim doğduktan sonra hem dünyam güzelleşecek, hem de ben düzeleceğim 😍
Leylasiva21 Pineapplemom valla kızım olacak 32+1 haftalık hamileyim. Kimse inanmıyor çok güzel olmussun diyorlar kesin erkek olacak 😂 ha eşimde hep çikolata gibi kokuyorsun diye artık kendimi iyi hissedeyim diye mi bilmiyorum ☺️
Aylinadakaya Benim ilk gebeliğim henüz yüzümde bir şey çıkmadı ama hani mide ekşimesi olur, kilo vs ne gelecekse senden gelsin diyorum bebeğime. Beni motive eden onun varlığı 🥰
Cemrreedemirci Pineapplemom zagiflayacagim günleri günde 1 kere en az hayal ediyorum. Evet kilo aldım ve çok cirkinlestim. 1 hafta sonra doğuracağım ve zorlu bı zayıflama uykusuzluk yorgunluk süreci beni bekliyor. Ama yeniden ne giysem yakışıyor günleri gelecek 🤗
Nermin_nur1 Pineapplemom valla canım bende 23 hafta olucam sivilceler falan çok çıkıyor en son 4 kilo almıştım 20 li hafta başında şu an ne kadar oldu bilmiyorum bende kendimi çok çirkin hissediyorum ama olsun ya ❤️🙈 🌸🌸 onlar sağlıklı olsun gene doğumdan sonra eski halimize döneriz inşAllah
Htcnal Demhat Burnu buyuyenin oglu olur diyorlar bizim burada da😅Benim oglum olacak ama burnum zaten buyuk oldugu icin bir referans olamiyorum😅😅
nmtock41 Pineapplemom ben de kilo aldığım için böyle hissediyorum saçımı yapıyorum krem sürüyorum makyaj yapıyorum hiç yapmazdım özgüven düşüklüğü oldu resmen giydiklerin de olmuyor yani daha bol giyinmeye başladım ama saç krem oje bu şekilde kendimi rahatlatıyorum bi de evdeyim çıkmıyorum çok 🤣
Jan91 Pineapplemom hayir aksine kilo aldigim için dudaklarim daha da dolgunlasti😄cok sevdim, bide kiz bebek guzelligi alir derler yalan
Mrv135 Pineapplemom Ben sadece saçlarımı boyayamadigim için kendimi kötü hissediyorum çünkü aşırı beyazım var saçlarımın tamamı beyaz nerdeyse ve diplerim çok çıktı 3 aydır. Ama onun dışında herkes guzellesmissin kesin erkek diyordu daha yeni erkek olduğunu öğrendik ama bilmiyorum gerçekten guzellestim mi 😂😂😂 Ama çok şükür bebeğim de ben de saglikliyiz ve çok rahatsız bir hamilelik süreci gecirmiyorum bu yüzden kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. Yazın karnım büyüyünce giyeceğim elbiselerin hayalini kuruyorum 😍
Pineapplemom Benim bebegim kız ve gören şişko olmussun yüzün legen gibi yanaklarına ne oldu yüzünde lekeler var deyip duruyo bide yaanagımda et ben cıktı her gören soruyo güzelliğimden eser kalmadı kilo aldıgıma sevinip oh diyen bi kesim var bide