Hsnoya 6+3 6 olduğumdan beri yani 3 gecedir bacaklarım nasıl ağrıyor şu an uyuyamıyorum ya bu da neyin nesi 😔😔😔😔
Esraabrklu Hsnoya ooo bende de var ama ilk haftalarda yoktu şuan 7 aylık hamileyim şuan var yani bu 1 aya yakın hep ağrı var hemde çok kötü.ağırlaştın diye ağrıyo diyolar bana
Hsnoya Esraabrklu son aylardakini biliyorum çok normal ağırlasmaktan ama.ben daha şimdiden yaşıyorum bunu şu an yataktan kalktım uyuyamadım o derece 😔
HilalKavak Benimde çok ağrıyordu kasıklarımdan ayak bileklerime uzanan bi agrı 12. Haftanızdan sonra doktor kalsiyum magnezyum başlar sonra hafifliyor doktorunuza sorun ama normal .