Kızlar merhaba Dün 37+2 ydim ve doktor kontrolüm vardı bir önceki kontrolüm 35+2 de oldu ve herseyi normaldi 15 gün sonra gel Doğum şeklini gününü belirleyelim demişti dün gittim ama bebeğin sıvısı sınırda 3 gün sonra gel tekrar bakalım öyle konuşalım dedi Doğum ile ilgili hiç bişe demedi sadece sürekli yatacan bol su tüket soluna yat dedi bi sıkıntı olur mu acaba 3 gün Sonra gittiğimde hala suyu sınırda yada daha azsa acil sezeryanamı alır böyle bir durumla karşılaşan var mı aramızda 😞