Kızlar şuan 9+2 olduk ve ben sağa sola dönerek yatıyorum ama bir müddet sonra kollarım uyuştuğunu zaman sırt üstü yatıyorum ve öyle uyanmış buluyorum kendimi sizce bebeğe bişey olur mu dikkat etmeye çalışıyorum ama kollarım çok uyuşunca kendimi sırt üstü pozisyona alıyorum bazen farketmeden