Merhaba,
32+0 da bebeğin suyu azalmış dedi doktor, 33 de tekrar gittim 5 cm su var gelişim geriliği başlamış plesenta yaşlanmaya başlanmış dedi, bugün 33+5 kontrole geldim hiç su kalmamış bugün alıyoruz dedi. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen ismim Başak dua edin sağlıkla kucağıma alayım inşallah