Bhrmsv 39+5 haftalık hamileyim.perşembe günü çatı muayenesine girdim ve doktor 1.5 cm açılmam olduğunu söyledi alalım doğuma dedi ana suni sancı almak istemediğim için sancımı evde beklemek istediğimi söyledim ki 3 gün geçti hala tam sancım yok ama bugün nişan dedikleri olduğunu düşündüğüm sümüksü kalıp gibi akıntım geldi 2 kere hemde napmam gerektiğini bilmiyorum sancım hala yok yardım lütfen 🤨
Merveozcelikcckl Bhrmsv sonuna kadar bekle sancını benim suyum geldi ve suni sancıyla Doğum yaptım allah bir daha suni sancı nasip etmesin
Sabihanur Bence doktorunla irtibata geç.bazen sancılanma olmuyormuş.suni sancı ile doğurmak durumunda olabilirsin.açılmana fln bakar Dr tekrar.Sağlıkla doğur inş
Pitircigim Hurma ve papatya çayı işe yarıyormuş sancı için.. birde merdiven çık in işe yarar belki... allah kurtarsın, sağlıkla kucağına alırsın inşallah bir an önce..
sudamlasi Bhrmsv burda bi kaç kişininki sarımsı gelmişti seninkide nişan olabilir sancın olursa evde çekersin suyun gelirse hastaneye gidersin hayırlı doğumlar🙏🏻
Bhrmsv Merveozcelikcckl aminnn ya bende istemıyorumda mecbur kalorsak alıcam galıba gün içinde 3 kere geldi o akıntı bi çözsem 🤨
Merveozcelikcckl Bhrmsv Doğuma az kalmış canım suni sancı alacaksan sancılarını nasıl karşılayacağını mutlaka araştır öğren çok işine yarayacak
Maserzek Benimde sari ve şeffaf akintim var ve sabahtan beri bir bele birde kasiga vuran hafif sancilarim var acaba dogum sancisimi
Merveozcelikcckl Bhrmsv iki dakikaya bir inanılmaz bir ağrı giriyor o girdiğinde çömelip derin bir nefes alıp çorba üfler gibi bırakmak gerekiyor ayrıca bağırma istediği de oluyor ama bağırmak hiçbir işe yaramıyor doktoruna da danışabilirsin
Aysenurtsr Nisan pembe kan olur. Sari olan akintin demisti doktorum. Nisanim.gelmisti benim sabah, ilk sancilarimi aksama kadar evde cektim 5 dk. Ya dusunce hastaneye gidip gece dogum yapmistim.
Bhrmsv Herkese çok teşekkür ederim tahminler doğru nişanmış gelen doğum yaptım çok sükür prensesim kucağımızda kendimi topladığım ilk an doğum hikayemi paylaşıcam ☺️