benimmdunyamm Mehtapkz ben göremedim birde erken gebelik testi bu biraz çizgi bile yok adetin gecikti mi
Mehtapkz Nazlierdemir ediyorum canm nasibimizde ne varsa Saglikla al yavrunu kucagina canim bizede dua et insallh vardir
BusenurR Mehtapkz 6 gün cok erken ve bende göremedim canım hem bu testten bende yapmıstım baya belirgin cizgi görmeme ragmen adet olmustum en iyisi adet sonrasını beklemek
2kedi2bebek Mehtapkz benimki telefonumun flashıyla bakınca anca gözüküyordu, atmamıştım saklamıştım gidip gelip baktım gün içinde gittikçe koyulaşmıştı 🥲 hala daha saklıyorum o ilk testi inşallah senin de öyle olur
Mehtapkz 2kedi2bebek insallh bnmde ole olir canm cok cok cok cok silik bir sey var ama yada benmi uyduruyorum bilemedim
Gulguzelim Mehtapkz adetine daha çok var bence 4 gun sonra fan dene belki vardır hafif gölge gibi gördüm ama bilemedim
Gulcingezer Mehtapkz kuzu ben goremedim benimde yaptim aynisi cikti isikla da baktm cikmadi arkasina isik tutarak baksana bi
Ada9y Mehtapkz Canım çok az bir silik çizgi var gibi bende dün yapmıştım inşAllah ikimizde gebeyizdir