Selam kızlar
25+3teyiz ve neredeyse bebeğimin hareketleri pazar gününden beri yok denilecek kadar az hissediyorum. Oda bebeğin hareketimi onu bile ayırt edemiyorum. Normalde süt içince babasının sesini duyunca tatlı yiyince ufak ufak ses verirdi bana ama yok 😓 doktoruma sordum normal dedi ama ben yine de tedirgin oluyorum. Benim gibi hareketlerinde yavaşlama olan var mı? Yoksa ben mi çok evhamlıyım 🤷♀️
Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip eyle 🤲