Hayırlı Sabahlar polıstık over olup endokrın bolumune gıdip luteal fazın fazla cıkması ne demek bunun ıcın yurt dısından ılac getıttırdım ama yenı hamıle oldugum ıcın yapmamıstı dun aradı endokrın bolumu tıbbi genetık bolumune gidebilirsin dedi boyle bırsey yasayan varmı acaba gitsem napcaklar sımdı gıdıyorum ama ınne galıba ilaçda onuda yaptırmak ıstemıyorum