cisem30 doktorlar hicbir problemin olmsyacagini soyluyor fakst ben bilgisi olan arksdaslar varmidir sormak istedim hafif basık rahmim
serapinci cisem30 benimde öyle kalp şeklinde şükür bişey olmadı bir oğlum var 3 yaşında şimdi ikinci oğlumda geliyor 30 haftalık hamileyim 😊😊
incitanem94 cisem30 benimde basıklık varmış hafif kalp seklinde dedi doktorum. Yüzde 30 düzelebilir yoksa bebek kanalı bulamadığından sezeryan olmak zorunda kalırsın dediler bakalım hayırlısı 🤷♀️
incitanem94 cisem30 düşük değilde bi ihtimal erken doğum olabilir demişti doktorum. Ama burada okuduğum kadarıyla ileri kalp şekli olanlar bile zamanında doğum yapabiliyor. Böyle çok ileri olmayan durumlarda bir şey olmaz inşallah.