cisem30 Yüksek değil canım benim..0-3 arası zaten normali ama benim 13 çıkmıştı iki gün sonra tekrarladım normal çıktı. İdrar örneği verirken önce bi peçeteyle kendini hafifçe sil sonra vucudunu kaba çok değdirme demişti doktor, ikinci de verdiğimde normal çıktı.. bazılarının 100 e kadar çıkıyomuş o nedenle 5 oranı da yüksek değil