zamloss123 gümüş kapak, göğüs ucu kremi, göğüs pompası gibi şeyleri doğumdan sonra ihtiyaca göre de alabilirsin canım ben öyle yaptım, atlet giy ama illaki emzirme atleti olacak diye bişey yok ben normal atlet giydim, bebeğe ilkin uzun kollu giydirirsin yazda olsa, hastanede muhakkak klimalar açık olur çünkü, bebeklerde ilk doğunca üşüyor, ama bir iki tane yarım da al, yanında bulunsun..