CanselY Herkese tesekkur ederim. Bugun yada yarin kan verecegim insallah. Rabbim cift cizgi görmek isteyen herkese nasip etsin. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasin. Bi oglum var 2 yasinda. Simdi kardesiyle beraber büyüyecek insallah ♥️
CanselY femme Bi haftadir brlim sırtım kasiklarimda cok agri vardi. Ve yemek görmek istemiyorum sevdigim yemekleri bile yemek istemez oldum nedensizce 😔
Asil_hatun CanselY sorduğun kabahat betan tavam yapmıştır kz adetten önce bukadar yoğun olmaz ikiz olmasın 🤣🤣
Ozlemisak CanselY hamilesin ben 7 gün kala varken test yapmıştım seninkinden daha silik çıkmıştı senin ki gayet gözüküyor
Ozlemisak Deletedmom7373700 bence vakit kaybetmeden gidin kese görünene kadar folik Asite başlatıyorlar sizi hem folik asiti kullanmaya geç kalmış olmazsınız
Deletedmom7373700 Ozlemisak folik asit kullanıyorum 🥰 öğrenir öğrenmez zaten hemen gittim doktora. Hamilelik öncesinde de gitmiştim. Düzenli takip olsun kist iltihap vs varsa ona göre bir tedaviye başlarım diye. Adetimin 8.gün gecikmesinden sonra hemen gittim. Keseyi göremedik kan verdim sadece. Beta değerim 211 çıktı. Cuma günü tekrar gel dedi. O zamana kadar keseyi görebiliriz muhtemelen denildi. Cuma yeniden gidicem