Tgcperi Anneler eşim doğuda görev yapiyor bende memlekete doğum için geldim doğuma gelecek eşimde 10 günlük babalık iznini kullanıp babalık izni iş günü olarak mı veriliyor yoksa hafta sonları dahil 10 gün mü ?
Merve-0535 Tgcperi hangi gün doğum oldu ise o gün 1. Gün sayılıp 10 gün canım. Hafta sonu da içinde oluyor. Ben cumartesi doğum yapmıştım. Eşim 10. Günde salı iş başı yapmıştı 💕
Hakiko Haftasonları da dahil oluyor ama illaki doğum olduğu gün başlatmak zorunda değilsiniz örneğin cumartesi doğum olmuşsa dilekçe verip doğum iznini pazartesiden itibaren kullanabilir