Prilam bir haftaya yakın iyi geldi bana da sabah akşam 1 er tane yutuyordum ,sonra birgün içmedim ve herşey başa döndü.Kraker,sarı leblebi,elma denedim ama anlık rahatlık verdiler 2 haftadır mentollü olipsi kırıp bulantı geldikçe atıyorum ağzıma bana o iyi geldi biraz birde dün akşam watsons dan bulantı bilekliği aldım akşam sanki rahatlattı beni şimdide uyandım el yüz yıkama işi bitince taktım bakalım bugün anlaşılır işe yarayıp yaramadığı 🌹