Eliff2244 Hanımlar ben türk kahvesine dilimi batırmayı ve dişimde ezip yemeyi çok seviyorum ve aşeriyorum zararı var mı
mucizemizibekliyoruzz Eliff2244 bi zararı olmaz türk kahvesi öyle zararlı bişey değil ama kafein sonuçta yani abartmayın :) hemde direk yiyormuşsunuz çiğ sonuçta pişmemiş oluyor
KevserNidaYlmazErdoan Bwn ilk gebeliğimde aynı şekilde kahve telvesi yiyordum hergun ...bi sıkıntı olmadı hiç😁
Ceviz Zararı olacağını düşünmüyorum ama şu açıdan bakınca düşünmüyorum ☺️ Bir yeme de oturup kilolarca tüketilmediği sürece herşey kararında olduğu sürece ben gebelikte hiç bir şeyin zararlı olduğunu düşünmüyorum ☺️ Tabi ki bu benim fikrim ve ben bu şekilde davranıyorum ☺️ Siz de kendiniz için en iyisini bilirsiniz tabi ki ☺️