kızlar Günaydın biz 26+6 olduk çok şükür ama bugün uyandığımda kasık ve bel ağrısı vardı zaten genellikle bel ağrım var ama ilk defa uzun zamandan sonra kasıklarımda ağrı hissettim dedim acaba tuvalete gece kalkmadım ondan mı o mu ağrı yapıyo diye düşündüm ama tuvaletten geldikten sonra da ağrı devam ediyor haftaya kontrolümüz doktora gitmeme falan gerek varmı acaba