Merhaba hanımlar 33.2 günlük hamileyim gecen hafta Dr kullanmam için hem tansiyon hapi hemde idrar yolu enfeksiyonunu antibiyotik verdi iki gündür acayip bir şekilde ishal olma problemi yaşıyorum reflor kullandım bana mısın demiyo patates havlaması yumurta hastası muz yoğurt hepsini denedim ama ayni Dr özelde oldu gü icin zırt pırt gidemiyorumda yoksa gitsem hemen serum takarlarmi devlette acaba mahvoldum artik mideme kramplar giriyor