zozmes0704 Nurr2203 hamile kaldığımda 7 cm kistim vardı doktorum takip etti bir zararı olmadığını söyledi hatta kistin bazen bebeği beslediğini söyledi 16.haftada kist tamamen kayboldu
Aslan02 NazliKanber07 çok geçmiş olsun sağsalim kucağınıza alırsınız inşAllah❤️ Bende 11 haftalık gebeyim 9 cm kist var😐
NazliKanber07 Aslan02 teşekkür ederim canım amin inşallah 🙏🏻 sizde takip ettirin sürekli ihmal etmeyin benim ilk başladığımda biri 7 cm diğeri 9 cm di bebekle birlikte büyüyor 😥
Aslan02 NazliKanber07 Allahım onları korusun inşallah🌸 ici sıvı dolu basit kist denildi eğer büyürse ameliyat denildi bana da ama hiç istemiyorum. Bebeğime bişey olur diye endişe ediyorumm
Nurr2203 Hepinize çok geçmis olsun kızlar Allahım hepimize yardımcı olsunn inşallah bebegimizi sağ salim kucagimizi almayı nasip etsin
NazliKanber07 Aslan02 inşallah 🙏🏻 Bana içi sıvı dolu polikistik kist denildi. Durum bu hale geldi 😥 inşallah sizin normal geçer süreciniz ameliyat boyutuna gelmez 🙏🏻