Bugün tam 40haftayi doldurduk güzel anneler sabahtan beri belimde hafif ağrı vardı takı şu saate kadar iki kere duş aldım evin içinde yürüyorum hurma yedim sabahtan beri bı sürü is yaptım ve şuan saat 3de bı duşa girdim çıktım hiç bsy yoktu saçımı taradım yatağa uzandım bı anda belimden bı şiddetli sancı vurdu aşırı şiddetli ama varya karnıma yayiliyo tam anlamadım doğum sancısımi belim felaket karnıma yayiliuo bebekte sertleşip duruyo gerçek sancimidir napmam lazim güzel anneler