seym4 İlk kez anneliğe hazırlanan vücudumla son günlerim yatmakla geçiyo 2 dk yürüsem yere çökesim geliyo sizde de aynısı oluyo mu?
Yigitinannesiyim seym4 Ben 35+1deyim lavaboya giderken bile söve saya gidiyorum inan ki 😄😄 Kaldı ki yürüyüş yapacağım 🤣
Aaaaammmaaa Yigitinannesiyim sabah sabah ne güldüm ama 😂😂😂😂Allah iyliyini versin kız 😂 çokmu aır karnın ?😂
Yigitinannesiyim Aaaaammmaaa Benim tosuncuk önden gidiyor bir de kilolu hamile kaldım 100 kiloyu görmüş durumdayım hayatımda ilk defa bu kadar kilo aldım her yerim ağrıyor ABD Dr Now var ya 270 kg üzeri hastalara bakan onlar gibi hissediyorum benim için hayat çok zor 🤣
Ceylincal O kadar katılıyorum ki😄 Her gün değişen vücudumla birlikte evet diyorum bugün yürüyüş yapıcam kalan süremi daha verimli geçiricem diye söz veriyorum kendime. Ama sadece söz verebiliyorum 😄 Yürüyüş hayalim hayal olarak kalıp gidiyor 🤗
kahvesever__ Ceylincal inşallah 🙏 yaparsın canım doktor doğumu kolaylaştırıyor dedi bende hergün yapmaya çalışıyor um
Hiranurumm Yigitinannesiyim Bende ayni durumdayım 34 haftalık şuan geri kalan nasıl geçecek diye düşünüp duruyorum😬