Ela6161 Lines bende daha bugün negativ oldum. Belirtilerin neler? Eger ateşiniz cikarsa parol alin düsürmeye calisin. Baska türlü bi problem olacagini sanmiyorum. Vitamin d ve c unutmayin. Gecmis olsun
Hztmdilan Lines bol bol meyve tüketim eşim sağ olsun onun yüzünden hiç odadan çıkmadım yormadim kendimi hep dinnlendim
Habus Lines korkmayın bebeğe bir zararı olmuyormuş. Ateşinizin 38.5 üstüne çıkmamasına izin vermeyin. Parol içebilirsiniz (günde 4 taneye kadar). Bol bol meyve yiyin ve sıvı tüketin. Ayrıca doktorunuza danışın lan sulandırıcı verebilir. Geçmiş olsun 🙏
ebruneco1108 Lines covid aşısı vurundunuzmu? Eğer son vurunduğunuz aşı 5 ayı geçmediyse sorun olmaz. Bol bol Meyve yiyin hele portakal felan çok önemli. İnşAllah bişey olmaz🤲🏻💕
Lines ebruneco1108 üçüncü dozumu vurulamamıstım eşim pozitifti geçen hafta bu hafta ben pozitif oldum doktor randevuma bile gidemedim 6 haftadır bebişi göremiyorum tam gidecektik covid olduk :(( inşallah hafif atlatırım🙏
kelebek_17 Lines Bende 6 haftadır şehir dışındaydım bebeği göremedik 😔 tam geldim kontrole gidicektik büyük ihtimalle kovidim. test vericem sabah. gebelere kan sulandırıcı iğne veriyorlarmış sanırım size verdi mi doktorunuz?
Anneoluyorummmm Lines ben 29 haftalıkken gecırdım aşımda yokdu hafif atlattım ama cok iyi beslendim şuan 38 haftalıgız şükürler olsun bir sıkıntımız olmadı 5 gün sonrada doğum😍🙏