Nargiza97 Normal doğum yapmak istiyorum, son gittiğimde doktorum bol hareket et bebek dönmedi demişti 31 de randevum var bakalım
sedanur_bpr0 Nargiza97 Benim de 31 haftalikken döndü çok şükür. Ama inan hiç belli olmuyor. Doğum anında bile dönenler var. Teyzemin bütün gebelik boyunca tersmis ama tam sezeryana alınacakken dönmüş ve normal doğum olmuş. Sanciyla birlikte dönüyor çoğu. Allah hayırlı sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin hepimize
Mavisinannesi2 Nargiza97 29da kontrolümde dönmüş demişti 33. Haftamızdayız geç dönenlerde olabiliyor bazen erken dönüp yeniden şekilde değiştirebiliyorlar bebişlerin işi belli olmuyor keyiflerine kalmış🤩
Yigitinannesiyim Nargiza97 34 haftadayken benimki yan yatıyordu dönmemişti 36+1de kontrolüm haftaya bakalım dönecek mi gerçi benim planlı sezeryan olacak ama merak ediyorum😃