Canım doğum da yanında kimse olmasa bile doğumdan sonra çok tatlı bir yoldaşın olacak kimseye de ihtiyacın yok zaten, çalışıp paranı kazanıp kendi ayaklarının üstünde de duruyorsun mükemmel bir şey çok güçlüsün gücünün farkında ol sadece kimsenin seni aşağı çekmesine izin verme sen neyi nasıl düşünüyorsan doğru olan odur kendini dışlanmış hissetme asla kimse senden değerli değil ailen bile bunu asla unutma kendin ve bebeğin için savaş biz çok güçlü kadınlarız 💪🏻