Merve34kacag yemin ederim korkulucak hic birsey yok ben serenyen oldum tam 3 ay oluyor nerdeyse 62 gün lük bebegim evimin icinde inan allaha hicbir korku emdisen olmasın okadar rahatki anlatamam benim bide belden uyusturmaydı hicya bilmedim bile doktor lar bile korkulucak birseyyok diyor kuzum korkma rabim en kolaylıgını nasip eder emin ol suanki aklım olsa doguma halay cekerek girerdim ilk bebek bide asırı korkuyordum ya ama hic gerek yokmus biliyormusun okadar rahatt ki