Ipekkarakus0 Buraya her yazana çok imreniyordum zaman geçermi diyordum şükürler olsun bizde bu günleri görebildik 🙏🥰
Edahoso Ipekkarakus0 aynı düşüncedeyim ama post açmamıştım, ben de buraya yazmış olayım 😍 bebişlerimizi kucağımıza aldığımız günü de yazmak nasip olur inşallah❤️