Fikriye57 Merhaba arkadaşlar, çok fazla bacak aralarımda kasılmalar mevcut. 38+5 teyim. Yürüyemiyorum bile. Doktorum da takibe aldı ama bu durumu yaşayanlar var mı ? Neler yaptınız bu durumlar da ?
Fikriye57 kamanoss58 evet doktorum da doğuma hazırlık dedi. Çatı muayenemi yaptı ama son saatler de çok çok arttı. Tedirgin olmaya başladım. Bebek kafasıyla aşağı bastırıyor ayaklarıyla yukarı itiyor anlamadım neler oluyor 🥺🥺
kamanoss58 Fikriye57 bende bugün nstye girdim sancı çıktı. Doktor pazartesi tok gel çatı muayenesi yapıp durumuna karar verelim dedi. Ama sanki vajinama iğneler batıyor gibi bilmiyorum psikolojik midir 😁 hayırlısı bakalım heran sancında olabilir nişan gelebilir suyun gelebilir dedi durumu anlattı bakalım bekliyoruz.
Fikriye57 kamanoss58 çok fazla sancım var dün gece doktora gittim 1 cm açıklık vardı geri gönderdi şimdi sancılarım çok şiddetli oldu tekrar gidiyorum. Bakalım ne olacak. Siz nasılsınız , n’aptınız ?
kamanoss58 Fikriye57 bende de ishal ve mide bulantısı var şuan karnımdada bir ağrı var. Alt kısımlarımada iğneler batıyor. Kendimi çok rahatsız hissediyorum ama sancım yok. Yarın çatı muayenem var bakalım ne olacak. Allah yardımcınız olsun inşallah sağ salim kucağınıza alın
Fikriye57 kamanoss58 hissettiğin her şey normal ve doğuma hazırlık. Ben bu gece doğurdum 😊 sezaryan olduk. 5 cm açılma ile doktora gittim 6 saat boyunca bekledik bebek kanala inmedi açılma da olmadı sezeryana döndük. Sizinde haberlerinizi bekliyorum
kamanoss58 Fikriye57 çok sevindim sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🏻🤲🏻 Ben bugün tekrar doktora gittim nstde tekrar sancılarım vardı doktorum doğum sancıların başlamış artık dedi. Perşembe sabahına kadar bir sancım suyum gelmesi tarzı bir şey olmazsa perşembe sabahı tekrar gideceğim. Hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻