northandmother Kizlar doktorumla görüştüğüm de 18-23 hafta aralığında istediğin zaman gel detayliya alalım dedi bende sabırsız olduğum için 18 e girer girmez gideceğim sizler kaçıncı haftada girdiniz ?
Sinoooom northandmother çok erken beklemeni tavsiye ederim çünkü bebeğin gelişiyor vw sen başında gidiyorsun çoğu şeyi kaçırırsın o yüzden beklemelisin daha güzel video ve görüntüler çıkar 😍
Biroglanannesiii northandmother Canım 2 sonra gidicem 21 haftalık olucam 18 23 arasında yapılıyor aceleye getirme canım :)
Bayancorek northandmother şuan 17 yiz ama biraz daha gelişmiş olsun ve net olsun diye 21 de gideceğim 🌸 20 den sonra gitmek daha iyi olur bence. 😊
Gul1998___ Kizlar bende 17 hafdaligm doktor onumuzde ki ay detaylida gelrsin dedi ama hamgi hafdada gelmemi soylmedi acab en iyi hafda hangisi?
Fatos91 Gul1998___ doktorum bana 18-24. Haftaları arası bakıyorum fakat 20 den sonra daha ii demişti ölçümlerden daha sağlıklı sonuçlar çıkıyormuş
Bayancorek Gul1998___ 13+4 de erkek dedi doktorum ama detaylı ultrason u bekliyorum net olsun diye. Erkek cinsel organı zannedilen şey zamanla kız organına dönüşebiliyormuş. Emin olmak istediğim için direk kabullenmedim. Sonradan değişen çok oluyor malum.
Fatos91 northandmother canım daha dün gittim 20+3 doktorumda daha erken olduğu zaman bazı organları vs tam gelişmediği için göremiyoruz demişti 20 yi bekle derim bebişin az daha büyüsün
Poyfudukk northandmother 18+5 te devletten zor randevu bulup gittim bebek küçük diye tam olarak yapılamadı o yüzden tekrar randevu bul 20 den sonra gel dediler randevu da bulmak çok zor olduğu için özel kliniğe gittim mecbur 18-19 haftalarda küçük olduğu için detaylı inceleme olmuyor 20-21 haftaları öneriliyorlar bekle bence boşuna gitmiş olma
Nurmetozz Kızlar ben prof a gidicem 22 hafta 24 hafta arası en doğrusu demişti bana bende bekliyorum 19 haftalığım