Adakus doktorunuz ne diyorsa ona göre hesaplayın ultrasonda çıkıyor...bebeğin kaç haftalık oldugu normalde.adetleriniz düzensiz gecikiyorsa ileriye atabiliyor benm adet tarhimn ilk gunu 10 aralıktı doktorum 8. Haftamda falan netleştirmişti 19 aralık olarak hesaplamaya basladık..döllenme gec olabiliyormus öyle dedi..