Çok merak ediyorum, 30 haftalığım ve doktorum çok stres yapıyorsun dedi ondan kan basıncım çok yüksek :(… biraz sohbet mi etsek?
sizin önceki doğumlar nasıl geçti? benim bu ilk gebeliğim ve şükür mide bulantısı yaşamadım hiç, şimdiye kadar 6 kilo aldım. kramplar oluyor bazen miğdemde oda zaten anlatılmaz bir ağrı… ama çok şükür onunda ilacı var Rabbime şükürler olsun ❤️🥺.
doğum nasıl geçiyor? şuan her şey benim için hayal gibi ondan korkusu var, kabusum olsun istemiyorum son haftalarımda…