Ugurlu_80 Kızlar 36. haftada veya sonraki haftalarda 15 saatlik otobüs yolculuğu yapmak zorundayım. Acaba yolda doğurur muyum ya da kötü bişey olur mu sizce çok kararsız kaldım?
Meri3220 Ugurlu_80 yolculuk çok uzun 15 saat ve 36 haftadasınız wc ihtiyacınız gelse altınıza yaparsınız malum otobüsler sık sık durmuyor hele böyle uzun yolculuk otobüsleri saatinde varmak için garaja bile girmezler bazen. Bence riske atmayın aniden suyunuz gelse ne yapacaksınız uçak için bile 34.haftada Dr raporu ile uçuş oluyor siz otobüs diyorsunuz. İmkan varsa kendi aracınıza gidib
ada58 Ugurlu_80 zorunlu derken özel değilse nedir zorunluluğunuz,36. haftada nasıl bir zorunluluk merak ettim
Arashsn Ugurlu_80 tavsiye etmiyorum o haftalarda otobüs yolculuğu zor bi yolculuk 34 haftamda uçakla yolculuk yapmama rağmen cok zorlandım oturmaktan cok cok zor geldi bana inene kadar baygınlık geçirecek duruma geldim doktorunuz la görüşün ama ben izib vereceğini düşünmüyorum sadece kendi aracınızla mola verereek izib veriyorlar sanırım
svbarut Ugurlu_80 gerçekten ben de merak ettim zorunluluk durumunu. Özel değilse. Bebeğinizi düşünün bence ve gitmeyin.
Gzm-- Cok uzun bir yolculuk hem de otobusle.kandi aracinizla olsa 2 3 saatte mola verirdiniz belki o sekilde olabilirdi diye dusunuyorum.doktorun izin verecegini de sanmam acikcasi, siz mutlaka doktorunuza danisin.cunku haftaniz da son haftalar yani