Kızlar bu kaşıntıyı bana biri anlatabilir mi ilk gebeliğim çevremdeki herkes biz bilmiyoruz diyorlar dün ebeyede sordum olabilir dedi
Bugün itibariyle 21. Haftanın içine girdik dün tetenoz aşısını vuruldum bi de kan tahlili verdim sonucunu bekliyorum. Ona göre doktora gidicem bugün
Şöyle 1 haftadır falan
Benim sadece karnım değil
Kol içlerim yanlarım sırtım bacaklarım falan kaşınıyor ama gün içerisinde her zaman değil arada bir böyle geliyor sonra geçiyor gibi sonra tekrar başlıyor içime şüphe düştü bugün gitmişken kan verdim çoğu kişinin kaşıntısı hep 30 hafta sonra olması benim bu kadar erken olması normal mi