Ebru-adiguzel Allah nasip ederse yarın sezeryan doğumum var 🥰 9 ay boyunca burda doğum hikayelerini okudum dua ettim ve sonuna geldik yarın sabah 9 da kavuşuyorum oğluma 🤗 Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın dünden beri tek duam bu sizlerden de dua bekliyorum sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım …Dua eden herkesten Allah razı olsun 🙏
poyrazinannesi1 Kolay, ağrısız, sorunsuz, çok güzel bir doğum olur inşallah. Sağlıkla kavuşun oğlunuza 🙏🏼