Zarifhnm1 Gebelikten sonra oluştu herkesi çarpıyorum demire değiyim kendim çarpılıyorum saçlarım çıtır çıtır yaşayan var mı 🙈🙈
yasemineymenarin Zarifhnm1 bende bir tuhaflık var diye düşünmeye başlamıştım ta ki yazını görene kadar 😂 neden kaynaklı acaba her dokunduğum yerden carpiliyorum
Dark Zarifhnm1 @yasemineymenarin gebelikten değil aslında mevsimden. Hava kuru olduğu için ve kıyafetler daha polyester yünlü olduğu icin. Biraz toprağa basın. Ellerinizi sık sık yıkayın. Havalar ısındıkça gececek
Dusibadeslades Zarifhnm1 yaa bu bir tek bende oluyor sanıyordum baya kötü durumdayım bende artk bir yerlere dokunmaya korkuyorum ve benimki cidden çok kötü çarpıyor eşim gecen öpeyim dedi dudağını çarptı inanamadı. Metaller zaten baya fena çarpıyor. Koltuklarda oturup kalktığımda çatır çatır ses çıkıyor yün battaniyelere dokununca minik kıvılcım çıkıyor.
Zarifhnm1 Egesr yanağına elimi koyayım dedim ayak parmağıma kadar vurdu dedi eşim uykusu kaçtı adamın 😂😂
Zarifhnm1 Dark onlar da geldi aklıma en ufak pamuklu battaniyem katalarken çıtır çıtır oluyor bi toprak bulmam lazım
Havi Hanımlar hanımlar hepsi radyasyondan.. Hamile değilken de bende böyleydi son birkaç aydır. Bakır bileklik takın. Akşamları on dk toprakta bırakın bilekliği. Geçer. Ahh ahh görmediğimiz çok şey dönüyor dünyada hep bundan 😔
Fatoo33 Bende hamile değilkende vardı şimdi dahada artı yanıma yaklaşan kişilere temas yok diye bağrıyorum😂 en kötüsü doktorum idrar tahlili için bardak verirken bi kaç kez adamıda çarptım bardak hep yere düştü en sonunda adam koydum ordan alıp yapabilirsiniz demeye başladı 😂
GulnazYuldasova Toprağa basın biraz geçecek ben hamile değilken yaşadım sıcakta toprağa basmak daha iyi geliyor
Dark Zarifhnm1 onlardan. Kışın hava kuru olduğundan vücuttaki elektrik havaya aktarilamiyor vücutta fazla kalıyor. Normal yani aslında. Şimdi havalar nemlenmeye başlayınca azalicak. Zaten hiç bir zaman sıfır olmaz. O yüzden sık sık ellerimizi yıkamak gerekiyor. Çünkü psikolojik olarak da etkiliyor
Dusibadeslades Zarifhnm1 ben geçen oturup ağladım vallahi çocuğa nasıl dokunacagim ona da böyle olursa canı acır diye eşim saçmalama dedi geçer dedi umarım geçiyordur yani ciddi ciddi ondan çok korkuyorum
Havi Dark evet dünya var olduğundan beri var ama bu birkaç ayda neden bana böyle oldu? Evde neye dokunsam cızırtı, kıvılcım. Keşke siz birsz arastirsaniz. 5G’yi, frekansları.. HAARP’i
Dark Dusibadeslades havalar ısınınca geçiyor baya. Elinizi sık sık yıkayın. Çok fazla ise biraz tuzlu su ile yıkayın. Toprağa basın. Bişey olmaz merak etmeyin 🙂
Dark Havi ben fizik öğretmeniyim. İsterseniz siz araştırın. Kulaktan duyma şeylerle komplo teorisi uretiliyor. Kışın daha çok artar hava kurulugundan. Vücudunuzdaki elektrik havaya geçmiyor nemsiz olduğundan.