Ilovebaby cnm her ekşi yiyen kız doğurmuyor ki burda postlarda cok görüyoruz tatlı yiyip kız çıkan ekşi yiyip erkek çıkan yani yeme içmeyi cinsiyet belirlemez ayrıca hissedebilirsiniz ilk hamileliğimde bnde hem kız hissettim doktorumuz 13. Haftmda %100 erkek demişti her gittiğimde değişmez mi hala erkek mi diye hep sorardım erkekler birazdha erken gösteriyor hemen cnm kabullenmek uzun sürmüştü ama gene cok şükür oğlum oldu onun yeri ayrı kız evladın yeri ayrı herşeyden önce bnce sağlıklısını dile kız kız diye bnce kendini kaptırma hislerle fln cnm doktorunuz %90 demiş hemen hemen kesin gibi bir yüzde gene bilemem degişede bilir ama bnce hayırlsını dile İnan kız erkek farketmiyor