alpereninannesiii Busra1644 benim çok beğendiğim bir isim. bebeğimin cinsiyetini öğrenmeden kız yada erkek olursa şu isimler diye eşimle konuşurken düşündüğümüz isimler arasındaydı. Hifa Hatunun hikayesinden etkilenerek düşünmüştüm ben. Adıyla yaşasın inşallah 🥰🤲
Edahoso Busra1644 ya ben de tam olarak o sahabeden etkilendiğim için çok istemiştim ama rabbim erkek bebek nasip etti, heekes biliyor kızım olursa ismi Hifa olacak diye 😍😍 bence çok güzel adı gibi yaşamayı nasip etsin rabbim
Mehtapca06 Arkadaşımın kızının adı ilk duyduğumuzda garip gelmişti ama şimdi çok seviyoruz değişik herkeste olmayan güzel bir isim
Busra1644 Mehtapca06 yaa çok teşekkür ederim 🥰🥰 Bende manasını hikayesini çok sevdim, o yüzden kızım olursa hifa koyucam demiştim ☺️
Elfs Busra1644 şimdi anlamına baktım aslında güzel tabi ama biraz da çocuk ismine çeker derler ya bir anlamı da sabreden kul demekmiş sabır da dertle gelir dert varsa sabır vardır yani o yüzden anlamı zor bir isim değil mi çocuğa ağır yükler yüklemesin.
Nisa12345 Bi yakınımın adı da Büşra sizin gibi kızının adı hifa, bal gibi tatlı maşallah ismi de çok güzel 🥰
Busra1644 Nisa12345 yaaa ALLAH razı olsun, içimde kalır diye değiştirmekte istemiyorum hiç🥰 güzel yorumunuz için teşekkürler 😘
Limonzeytin Çocuk sizin çocuğunuz olacak içinzden ne geçiyosa koyun kimseye danışmaya gerek yok fikrimce snçta siz ona sesleneceksiniz sizin içinze sinen olması daha mühim.
Busra1644 Limonzeytin kesinlikle tabiki öyle, içimde kalmasını hiç istemem. Ama fikir olarak bir danışmak istedim ☺️ Yinedeçok teşekkürler, ince düşünceniz için♥️
Nisa12345 Busra1644 pişman olacaksanız değiştirmeyin tabiki beğenmeyenlerin kendi evlatlarının ismi daha mı güzel 🤷🏻♀️ Sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 🥰