hillal- Gebelikte enfeksiyon için donaxyl vajinal fitili kullanan var mı aranızda zararı olmaz demi doktor yazdı ama bilemedim..
Kizilkafaa hillal- Şuan doktor onu verdiği için fitili koydum, 1 dk bile olmadı koyalı ve bu postu gördüm cok şaşırdım. Ben kullanıyorum canım bende de akıntı koku vardı kan ve idrar tahlilinden sonra bu ilaç verildi
Nuryldrm13 hillal- şuan da kullanıyorum çok iyi geldi bana ilk kullanışımda bile faydasını gördüm zararlı birşey olsaydı yazmazlar herhalde
btlbsr hillal- ben kullandım geçti çok şükür bi zararını da görmedim doktor omu önerdiyse kullanım iyice ilerlemeden Allah şifa versin.
hillal- Kizilkafaa tevafuk (: benim şişme kızarıklık kaşıntı yanma var onun için verdi ama biraz tedirgin olmuştum teşekkür ederim icim rahatladi:)
uraz_ve_annesi- Bende kullandım enfeksiyon için zararı olsa doktor vermezdi canım, içini rahat tut inşallah çare olurda geçer Allah şifanı versin 🌸
hillal- Nuryldrm13 evet Internetteki yorumlar kafamı karıştırdı fazla kurcalamamak lazım:) bende yeni başladım bakalım
Renginveannesi_ Nuryldrm13 çok geçmiş olsun bende kullanacağım insallah bol.bol su içiyorum dikkat etmek lazım 🤲🏻🙏🙏